Förkylning

Natten mellan måndag och tisdag ligger jag vaken en hel del och riktigt KÄNNER hur förkylningen kastar sig över mig! Halsen svullnar och tjockt i näsan. Ögonen rinner och snorar när jag kliver upp på morgonen. UNDRA var jag kan ha fått detta från, kanske jobbet!!??

Svårt detta med snoriga barns vara eller icke vara på dagis... Men jag tycker faktiskt det finns gränser, även om föräldrar inte kan vara hemma så fort det droppar lite ur näsan på barnen, men när det FORSAR fram snor så man knappt hinner slänga en näsduk förrän det är dax för nästa?? Om jag hade barn skulle jag inte släppa iväg det till dagis då, ser ju inte såååå kul ut och är oftast så att barnen är påverkade. SKÄRPNING!!

Quirkan tycker förstås att jag är helt värdelös som bara ligger i sängen. Men tog ett par varv fritt följ i trädgården, riktigt fin faktiskt! Nu ligger hon ute i trädgården och är sur, vill inte vara ute när jag är inne, kanske ska få komma in till matte nu....

Kommentarer
Postat av: V

huuua låter inget vidare med förkylning, Krya på dej!

2008-02-27 @ 18:55:34
URL: http://edificio.blogg.se
Postat av: Kakan

Kan inte annat än hålla med. Håll sjuka barn hemma!

2008-02-27 @ 20:01:51
URL: http://kakrulltan.blogg.se
Postat av: Jonas

GRATTIS STORASYSTER!!!! Hoppas du får en härlig födelsedag!!!! Kram!!

2008-02-28 @ 12:30:31
URL: http://bildkulan.blogg.se
Postat av: Ami och Robin

Grattis i efterhand!!!

önskar dina grannar

2008-02-29 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0