Så var det fredag igen.....

.....och pengarna hade tagit slut. Jag skulle ut och ha kul och då måste man ju uut. *trallallalaaaaa*

Ja någon kanske känner igen den gamla låten av Noice. Vet alla fall MINST en;-)
Säger som Gert Fylking: Full fart mot helgen! Sååååå skönt, även om det inte ska bli några vildare upptåg, mest träning med Quirkan. Lydnad i morgon och spår på söndag. Fast.... har hört att det ska bli riktigt pruttväder på söndag....

Ska på Årsfesten på Knivsta Bk förstås också på lördag. Blir ju lugnt men kan kanske bli något glas vin och massa trevligt sällskap om man har tur. Tror nog att de 4 "festfixarna" har gjort god mat!

Varför känns det ibland som att jobbet inkräktar på ens fritid? Även om jag älskar det jag gör är det så klart tungt ibland. Men känns mer och mer som att man får mer fritid ju ljusare det blir på mornar och kvällar, ÄLSKAR det!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jasså du har hittat hit du med =) Vad kul! Vad önskar du dig i födelsedagspresent då???
Hoppas du får en trevlig helg,, själv ska jag nog sitta i min saccosäck och göra så lite som möjligt!

2008-02-22 @ 20:16:49
URL: http://bildkulan.blogg.se
Postat av: Kakan

Hahaha, jodå, nog känner man igen den gamla godingen:-) Och oj vad sann den är! Är helt tok pank. Tur det är löning snart, men det betyder iof också nya utgifter:-(

2008-02-23 @ 15:33:48
URL: http://kakrulltan.blogg.se
Postat av: V

Hej Jenny och Quirk!
I also like the sun!

2008-02-23 @ 19:25:00
URL: http://edificio.blogg.se
Postat av: Anonym

Se mail! mam

2008-02-24 @ 18:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0