HELG med massa rräning och annat kul!

Ska bli såååå skönt med långhelg! Slutade lite tidigare idag så körde ett lydnadspass på vår "privata" apellplan här hemma. Ska inte säga för mycket men tycker kanske det börjar hända saker med krypet... Kastade sig fram bara första försöket och höll hyfsad possition sedan och ganska rakt!

I morgon blir det träning på klubben med sillunch efteråt, ska bli super trevligt. Dessutom har vi fått lov av klubben att köpa in en filmkamera så det kan bli filmning även i morgon, ska fundera ut vilka moment som jag skulle vilja ha med, är lite osäker. Sedan bär det ut på landet på Påskafton, ska bli jättekul att träffa brorsan och "Hottan" igen, var ruskigt längesen. Har tänkt mig spårträning både lördag och söndag där ute men vädret får väl vara med och avgöra... Är så JÄ.......LA trött på skitväder, hade ngn sagt till mig i oktober att vi skulle ha novemberväder hela vintern men kallt och lite snö i slutet av mars hade jag gått i idè!!!!! Fast det är ju nästan vad jag gjort i vintras...... Hur som helst vet man att det går åt rätt håll, snart är det slut på semestern och hösten är här.....!*asgarvar*

Längtar nu till tisdag då vi ska till stallet igen, höfterna MYCKET bättre efter insats från skicklig massageterapeut (TACK Patrik!)så ska rida och ha skitkul med Sally då!

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag längtar också till tisdag då du kommer till stallet igen! Det var kul på träningen igår! Nu är jag friserad och lite schamponerad till i morgon. Undrar hur det går för mig? Min matte säger att jag är finast av alla vad domaren än säger.
Ha det så bra på landet!
Voff från Robin

2008-03-22 @ 18:51:06
Postat av: Barbro&Livia

Hej och tack för påhälsning och stort tack för idag. Tror att träningen idag är rätt melodi för våra hundar, de behöver både spår och lydnad samma dag, i alla fall Livia. Hon behöver påminnas om att dagen inte slutar efter det ena eller det andra. Hon behöver tränas i uthållighet (matten också). Nu sover hon så hon snarkar, nöjd och glad efter dagen.
Jovisst var hon söt redan som valp!
Hoppas vi ses på fredag gör
Barbro&Livia

2008-03-24 @ 18:45:06
URL: http://www.jipotimas-livia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0