BETYG HÖGRE SPÅR

Här kommer betygen från tävlingen (är INTE stolt över MIN prestation i bruksdelen, Q gjorde det hon skulle men med halt matte så blev det inte bättre...)

Uppl av spår                                         6-6
Spårning                                               10-10
Upplet                                                    7-7

Fritt följ                                                  8-8
Ink m ställande                                   9-10!!!!!! :-)
Fr sändande                                        6-5 (ojdå....:-(
Kryp                                                       8-7
Skall                                                      7-7
Tung apport                                         8-8
Hopp                                                      7-7 (hoppade alla fall...:-)
Plats m skott                                      10-10

SUMMA TOTALT: 495

(bruksdelen 274 och lydnaden 221)

För övrigt vilar vi oss nu från träning ngr dagar, bra för foten..... Men börjar tycka det är triiiiist båda två nu tror jag!:-)

Ska till Knutby och spåra på lördag, ska bli skoj!! Har faktiskt börjat snegla liiite på BSP:n, kanske kan vara ngt när Q ska pensioneras???:-) Ska nog lägga typ sånt spår på lördag, det är nog ungefär vad fotleden pallar..... Plant underlag får det bli!

Malin och Laser har åkt till Göteborg, gissa om jag sitter här och är avis.... Hade vart så kul/nyttigt att vara med. Men får bli en annan gång hoppas jag!:-)

Har tid på Ultuna för narkos och "fix" av Quiris tänder, DYRT, DYRT blir det, jäkla SKIT-AGRIA tar inte den kostnaden, måååånga tusen blir det, urk....

Så här sitter jag hemma på Valborg och håller hårt i slantarna:-P Har det riktigt skönt faktiskt, inget synd om mig. Men saknar träningssällskap, MAAAAALIN, kom hem!!! AAAAMMMIIIIII, kom hem!!! Stackars Ami har hamnat på sjukan för magsår, ska upp till henne i morgon, eller kanske tar det redan i kväll, får se.

// tjupp!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är hemma nu! Va fanken gör du då i Tierp??? :P

2009-05-03 @ 15:20:19
Postat av: Anonym

Är också hemma igen sköööönt!!! Men det vet du för vi var ju på stadsskogspromenad igår kväll. Tack för dina uppmuntrande besök på sjukhuset!! Idag har vi kört sök, Robin skötte sig bra men behöver bli lite mer uppskruvad inför sin uppgift. Vi ses!



Ami

2009-05-03 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0