DEPPIGT VÄRRE....

Startade dagen med att sitta i telefonkö till sjukvårdsupplysningen. Efter 30 minuter kom jag fram och de hävdade att jag måste kolla upp foten. Gulligt nog fixade de en tid på husläkar-Akuten på en gång!

Blev därifrån skickad på röntgen och där konstaterades det att det inte var skelettskador alla fall, skönt. Men har senskada och har OOOOONT! Läkaren konstaterade ett visst glappande i leden.

Men linkar mig fram här i tillvaron, inte lätt kan jag säga när man är en sån som gör allt FORT, FORT, FORT annars!:-) Quiri är jättegullig och tar det lite lugnt med sin pensionärs-lika matte... ;-)

Åkte ner på UBK o träffade Malin för ett upplet med Q och hade tänkt att få Malin att komma ur sin otroligt jobbiga "plats-depression". Pratade lite och jag hade lite frågor, försökte få henne att se att det inte är ngr problem. Jag tog Laser och lade honom och så fick Malin tala om sen vad hon såg; inget konstigt alls egentligen konstaterade vi, mer än att Laser inte är HELT klar med platsliggningen som moment men bara att träna på! Kom igen nu Malin!:-) Skit i att lägga honom innan du rett upp detta med dig själv! Snart är detta ur värden, är jag säker på.

Körde inget upplet då jag såg det som övermäktigt att ta mig till rutan och så. Knappt sovit i natt p g a värken och ont efter att ha vart o gått en hel del. Så Q fick vila sig, bläääää tycker nog hon!

Som det är nu kan det inte bli tävling på söndag, men ska se om jag kan hitta ngn som kan "provtejpa" i morgon och se om det kanske kan hålla, men tror inte det, har för ont...

// inga kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0