LYDNAD MED FEEEEELING:-)

Packade lite redskap och gick ned på vår alldeles egna apellplan som äntligen går att använda.....jippiii!
Körde så klart högremomenten, fick precis i dagarna veta att vi kommit med på tävling;-)

Ff: Lugnt och städat, inte ett pip, lite kontaktsläpp men inget att elda upp sig över. Lite loj skulle jag nästan vilja säga, men på hugget på belöning med kongen förstås!

Inkallande med ställande: Ingen sak bakom men förberedde med klapp och viskning som vanligt. Körde hela momentet som det ska se ut. Fin fart ut, klockrent ställande och snabbt in, kanske ngt snett sitt framför men det var en klar 9.5:a;-) Ingen mening med att köra fler gånger sen kände jag.

Fr sändande: Bra framföring, lugn, kommendetrade bara "här". Ut lugnt och rakt, sneddade lite på första skicket mot en plastpåse som låg på marken så morrade lite på henne då och tog tillbaka och gjorde om. Fint igen, lade bara in ett fåtal ställanden, var så fin i tempot ändå och kontakten bakåt. Lite osäker frammåt då vi gått en bra sträcka så fick påminna med sakta-kommandot. Fin på inkallningen och nästa skick också. Körde att par vändor och det kändes riktigt nice faktiskt.

Krypet: Fint som fasen, det sitter verkligen, kanske liiiite ojämt tempo redan efter ngr meter men ok. Vårt problem nu ligger i att få upp henne på sitt, har ju rätt "hårt" liggkommando så verkar ha svårt för att gå upp, men hinner jobba på det, annars får det väl bli dk då....

Skall: Fint skall o sitter bra, endast smååååå tasslyft idag, underbart. Körde med godis på dojjan. Andra gången skallade hon på mitt extra sittkommando men se4dan gjorde hon det snyggt IGEN, både ljud och tystnad.

Apportering: Gjorde samma procedur som med tungapporten men använde trä. Testade 2 hela momentet och det blir nog bra det här sörni!!! ;-)

//behövs inga kommentarer:-P

......hoppas bara det håller i sig den här känslan.....

Kommentarer
Postat av: bildkulan

Tomt på jobbet utan Karin? =)



Hehe har fortfarande kvar håret, tänkte att det är bra att spara lite så jag verkligen kan klippa mig och skaffa mig ett jobb när möjlighet hittas =)

2009-04-03 @ 12:02:31
URL: http://bildkulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0