STATUS INFÖR HELGENS TÄVLING

Quiri: Helt redo, särskilt efter hennes fina spårupptag igår:-)

Jenny: Just här och nu riktigt ILLA. Har just fått ringa in folk till jobbet, har haft skitont i natt och kan över huvud taget inte sätta ner foten i golvet för tillfället. Kan det bli så här om den varit lindad? Käns aningens bättre efter att ha haft av lindan 10 minuter, vad ska man göra, är det ens lönt att ringa läkare? För den delen skulle jag för tillfället bli GALEN om ngn försökte vrida eller dra i min fot.... Svullen yttersida.

// massor med skit och deppigt värre

Kommentarer
Postat av: Ami

Hej!

Försöker ringa dig men upptaget. Fan Jenny, vilken otur. Behöver du kryckor så har jag, en ligger nog i min kista som står i trädgården (så ta den, den andra har jag i bilen. Du har väl kylt foten, det är faktiskt jätteviktigt snart är det i senaste laget men det ska man göra de första 48 timmarna. Ta kylklampar om du har. Känner du nån sportfåne som kan tejpa foten åt dig, gör man det på rätt sätt så kan du använda den fullt ut på söndag.



Vi hörs!



Kramar från Ami

2009-04-24 @ 09:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0