STATUS INFÖR TÄVLING

Foten käns liiite bättre idag, har i och för sig svårt att föreställa mig själv skenandes efter Quiri i spårmark fortfarande, men har ju en dag och en natt till på oss. Mats har lovat att tejpa foten idag så jag kan se om det kan vara ett alternativ för morgondagen, supersnällt! Då kan jag också se hur det är man gör det så jag kan fixa det själv i morgon.

Hur Quiri är inför morgondagen är svårt att säga, har ju inte gjort det jag planerat som upplägg. Skulle ha kört upplet och lydnaden igår och vila idag. Och VILA blir det ju idag så vi har ju inte missat allt! :-P Körde hoppet ngr gånger igår på UBK med boll. Körde på fullhöjd och såg inga problem med detta, bara att hålla tungan rätt i munnen och INTE följa med tävlingsledaren direkt till hindret då hon lägger bort apporten, får göra en liten "kringelikrok"  med Quiri först så hon släpper tanken på den.

// hoppas fortfarande som ni hör.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0