SPÅR I BJÖRKLINGE

Här har det bloggats dåligt på sistone... För vi har ju gjort en del utan att jag skrivit, oj då.

Men igår var jag, Malin och Jessica till Björklinge för spår. Quiri gick ut SUPERFINT på ett djupt upptag, rakt och lagom pigg ut, tog tyvär bakspår men vad gör man.... Hade lagt rätt små skogspinnar för att testa om hon skulle ta dom, och DET SKULLE HON:-) Fiiiin. Dessutom upplevde jag henne lite coolare igår igen, det hetsiga från föregående spår var borta, skönt, kanske bara var ett kortare återfall? Hade Bötchern på och hade stärkt med mycket godis och vinklar i början, hjälper nog om jag alltid har lite så i spåren, får inte slappna av med det.

Alla 3 hundar gick riktigt fint, Pixi mer noggrann med sina vinklar och Laser känns mogen för sitt lägrespår om en vecka, bara att köra så det ryker i skogen då:-)

// bra spårkväll

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka duktiga vovvar vi har :-)

Nu är ni med på bild i bloggen ler

2009-08-10 @ 10:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0