TRÄNADE BAKDELAR! :-)

I söndags var jag, Quiri, Ami och Robin och "prov-gick" lite i Sunnerstabackarna. Hade tänkt börja klättra lite med Quiri och muskla på henne, inte dumt för mig heller!

Idag blev det ett lite mer ansträngande pass. Tog ca 7 uppförsklättringar i varierad terräng, skog, grus och gräs. Har MASSOR av backar av varierande sluttning, längd och underlag. Den jobbigaste idag var självaste slalombacken, pust sa i alla fall jag.... Men "Döds-backen" får vi allt vänta med, det är en superbrant och låååång backe med lös-sand, finns ett staket att hålla sig i om man behöver, och det behöver jag nog. Tanken är att vi ska göra detta kontinuerligt, får hoppas jag håller det löftet. Gör detta för Quiri men känner att det är mycket bra för matte med!! Kanske får snygg häck??!!? *fniss*

// skönt med dusch efter detta pass ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin & Laser

Du är den som har häcken vi andra skulle döda för att få... Men jag hakar gärna på! Känner själv att jag måste spänsta upp Laser rejält också. Föresten! Detta kan ju också vara en bra morot att sluta röka.. tänk så mycket lättare det skulle bli om man inte var förgiftad under tiden :D

2009-08-11 @ 22:16:38
URL: http://malinkarlsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0