Lite LYDNAD idag igen då:-)

Ingen närmare rapport, men vi var FAKTISKT och tränade lydnad idag igen, jag tycker det är riktigt roligt för tillfället, bara att flyta med på den vågen:-) Just nu är det faktiskt extra kul med Mischa, hon e så jäkla fin! Fast det är mycket bita och tjoa emellanåt också, men fasen vad hon kan fokusera. Hoppas det håller i sig! Rörde mig ngr steg frammåt idag, hon väger varenda steg hon tar för att hålla positionen, gulligt.

Quiri och jag pular på med allt möjligt. Faktiskt tycker jag att det ser ut som att hon mer och mer försöker "hålla igen" lite på saktagåendet på fr. sändandet, kul, bara jag orkar vara koncekvent med detta nu. Tränar på rätt korta avstånd, ska fortsätta med det ett tag till.



I morgon utlovas foton!!!!! Ska träffa Malin och ev Jessica (om hon e frisk stackarn, varit dålig lääänge, tycker rackarns synd om henne). Vi ska träna MERA lydnad:-) Och Malin kanske lyckas fixa lite bilder på Mischa, vore kul att ha lika fina bilder på henne som jag har på Quiri efter att hon fotade henne!

// mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0