LYDNAD I KYLAN PÅ KBK

Idag blev det lydnad på klubben, kallt var det kan jag säga. Speciellt som jag inte har ngr bra vantar att kunna ge godis med så måste vara utan...

Quiri rätt fin. Gjorde positionsövningar även på krypet idag, lyckat!
Mischa börjar kännas mer och mer stabil i de övningar vi ägnar oss åt, har fortfarande skutt och lite ljud på fot.kommandot men ska kanske inte oroa mig, hon var het på gröten idag. Väldigt fokuserad på mig, störningstålig måste jag säga, fina Mischa.

Började morgonen med att de fick busa i snön på fältet och avslutade med lite foton på tomten, tyvär med täcken på och tyvär risig kamera men här är resultatet, kul har dom alla fall! :-)












// rent, härligt och lite kallt med HÄÄÄÄRLIGA hundar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0