LYDNAD OCH FOTO PÅ KBK

Lydnad idag igen, kallt men duktiga hundar. Här är helt underbart fina bilder som MALIN KARLSSON varit sååå snäll och tagit!



Hon har en helt outstanding blick.....



Förstår nu att hon tappar fokus efter ett tag, NACKSPÄRR!!!! :-)



Som sagt, blicken.....



Fasen vad fina hundar jag har inser jag nu, TACK Carro (och Johan)!!! :-)



Har en grym "av-o-på-knapp". Galen nyss och myser nu.



Börjar se riktigt stilig ut tycker jag. Men rätt barnslig i kropp o sinne ännu;-)

// tack till mästerfotografen Malin!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tjena!

Fina bilder! Kul att läsa om din träning också!

Tack för titten i min lilla blogg.

Är det ok om jag lägger till dig som länk på min blogg?

2009-12-28 @ 08:36:08
URL: http://wwww.bloggagratis.se
Postat av: Carina

....jag önskar dig också ett Gott nytt tävlingsår naturligtvis ;)

2009-12-28 @ 08:40:18
URL: http://wwww.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Härliga vinklar på korten!

Duktiga ni är på att träna!

Nytt år nya tag..

När ska Mischa släppa sitt "öronhår".. ha ha

Gott nytt år!

Mvh Sara

2009-12-30 @ 19:27:37
Postat av: Jag själv

Ja du Sara, har nog gett upp att rävhåren på öronen ska falla av.... ;-) Men finns väl trimknivar som funkar på schäfer med va!?? Hon ser ju faktiskt inte riktigt slug ut med det där! :-P

2009-12-30 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0