GULD-STUND MED Q!

Ingen tur till klubben idag då Quiri har varit hemma och min otroligt snälla pappa har förbarmat sig över henne ett tag under dagen:-)

Men körde ett kort pass med linförighet på fältet utanför här på vägen hem från promenaden. En Flat med husse gick i princip jämte med oss en bra bit (de gick på gångvägen), men Q och jag bara hade ett sånt där "moment", såååå fin känsla, fanns inga andra på denna jord, sög sig fast UTAN att tränga, trigga eller ngt annat dumt, jag blir lyrisk av denna kära, älskade hund ibland!!! Såååå lycklig i henne!!! Släppte inte ens för en sekund i vänstersvängarna,,,,,,!!

/ Jenny is in love!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

mhmmm... du vet ju vad jag tycker du ska ha för mål med Quirkan!! Som sagt du kan göra mycket med den hunden. Och är det inte så att era "moments" blir fler och fler och kommer oftare och oftare??? SeeYa tomårråw

2009-02-02 @ 22:30:56
Postat av: Barbro m Livia&Winnie

Har ni kryat på er nu. Saknade er idag.

Vi var fyra tappra, den yngsta var 59 år, hur känns det?????!!!!!! Hi hi

Kram

Babs m vovvar

2009-02-07 @ 16:13:32
URL: http://www.jipotimas-livia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0