RIDHUSTRÄNING OCH UPPLETANDE

Ami var så rasande gullig att hon fixade innomhusträning i hennes kompis ridhus idag. Vilken trevlig miljö att träna i! Jag var fokuserad och kunde äntligen gå ordentligt när man fick fäste under fötterna:-) Körde fria följet, inkallande m ställande, hopp och skall och krypet, alla moment känns bra där vi är i dom. Men Jesus vilket kryp! Siktade på att ta oss 8 meter frammåt, och lade in en vänstervinkel och en högervinkel, gick upp ngt i högersvängen men vad coolt att se linjerna i sanden, HELT SPIKRAKT och fiiiiina vinklar. Jag bara myser:-)

Uppletandet kördes med pop-upp-gubbe igen. Funkar som det ska, inga konstigheter, kommer köra så ett tag till fram över. Men vad Laser imponerar, upplet är verkligen hans paradnummer, bara att kolla på honom så ser man hur det ska gå till, bara att köra hårt Malin!!

// Härlig dag och längtar till en till inomhusträning

Kommentarer
Postat av: malin

GÖTT

2009-02-15 @ 18:20:36
Postat av: Babs

Kan man hänga på i ridhuset, eller blir det to much?

Förstår mer än väl om det inte funkar. Vet snart inte vad jag skall ta mig till för jag kan verkligen inte ta mig fram i detta väglag.

Det är så härligt att läsa om framstegen och du är så otroligt duktig och ihärdig att det vore faaan om det inte gick åt rätt håll.

Kämpa på tjejen, ni är snart i Elit det är jag 100% säker på.

Kram

Babs m vovs

2009-02-16 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0