KORT LYDNADSPASS

Har nu legat några dagar sjuk och Quiri har trott att hon har valpat, hel-nöjd med att ligga på rygg i soffan! :-)

Körde ett kort lydnadspass med fria följet och apporteringar. Fin-fina apporteringar och riktigt mysig i fria följet. Upptäckte ngt nytt, så fort jag höjer blicken aningens "packar" hon ihop sig bättre och fokuserar, kanske hon inte upplever mig så osäker i vad vi gör då???? Så sjukt häftigt vad man kan lära sig och märka nya saker med denna hund för varje lydnadspass och ju mer jag lär mig!!

// Lagom mycket och nöjd halv-sjuk Jenny

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad jag är sugen på å köra så det ryker imorgon. Värsta boosten ikväll ju!!

2009-01-29 @ 22:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0