LÖRDAGSLYDNAD

Lydnad på KBK, lördag kväll....??!! Har jag inget roligare att göra??!! Nej inte för tillfället! :-)

Körde fria följet med samma goda resultat, gjorde ingång på planen också och Quiri var tyst! Släpper inte i starter och jobbade henne lite i vänster varv också idag. Jobbigt morsan tyckte Quiri. Tog bara kortare stunder där.

Ink m ställande under kommendering av Malin. Jäklar vad detta verkar sitta nu!

Kände mig glad och nöjd efter ett härligt pass på en snöig och kall apellplan med skällande rådjur i mörkret utanför...:-)


// hundnörd? Jaaa... kanske...

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, inget går upp emot ett bra träningspass. Jag är också jättenöjd. Att springa runt aspackad på krogen och jaga karlar tillhör nog det förgångna för min del i alla fall! Då springer jag hellre omkring på en appellplan hög av Lasers energi och jagar mitt SM-guldframåtsändande i stället :D

2009-01-04 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0