MALLE-BESÖK!

Ingen träning sedan i söndags, har besök av Malle-hanen Fajer sedan i söndags kväll. Han åker hem i kväll igen, lite lagom långt besök tycker nog Quiri, ni vill hon iväg och träna, blir nog så i morgon!

Jag har haft fullt sjå med rastningen av hundarna, riktigt stolt är jag efter att ha gått en 45 minuters koppel-promenad i snöyran igår kväll efter jobbet, de sköter sig fint ihop men har då också varit noga med att "styra upp" dom hela tiden. Quiri vill leka och Fajer vill göra "hum hum", ingen bra idè tycker jag så det slutade dom med redan första kvällen! Men båda lyssnar bra även om ingen av dom går speciellt fint i koppel....

Nya uppdateringar efter träning, gissa om jag längtar till lydnadshelgen med Jimmy på fredag!

// Rätt trött men mår prima ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0