Träning för Jimmy i Västerås

Var i Västerås igår igen för en genomkörare av Jimmy. Laser fick ett spår men vi stod över detta och gick på lydnaden i stället!

Många bra tips både vad gäller ljudgivningen och frammåtsändandet och så klart även fria följet. Ska bara komma ihåg allt....:-)

Fick också fina tips angående uppletandet som det bara kliar i mig att få prova!!

Grymt bra att vara 2 på träningen då jag vet att Malin kan hjölpa mig komma ihåg det Jimmy sagt och "gå på" mig om detta, och jag kan garanterat göra detsamma för henne och Laser!!! ;-)

// såååå grymt kuuuuul

Kommentarer
Postat av: Malin

håhåhå... är också grymt sugen på att komma igång med ert upplet! med mycket mera

2009-01-12 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0