Något MYCKET STORT har precis inträffat!!!

Idag, måndag den 27 juli-09 har jag BRUTIT Quiri I JAKT PÅ VILT!!! Tjohooooo:-) Tror inte det är sant, min allra bästaste Q, hon blir bara mer och mer BÄST för varje dag som går!

Korsade fotbollsplanerna på vår morgonrunda med Q lös förstås. I slutet av dessa ser jag plötsligt i ögonvrån hur en liten harskrutt far iväg med Q efter sig (förstås). Jag vrålar i "NEEEEJ" och "HÄÄÄÄR" av alla krafter (som jag brukar...). Tog i rätt bra, det är nämligen bilväg på 2 sidor av planerna... Quiri VÄNDER!!??? efter endast några meter trots att de fortfarande är på plan mark och haren mitt framför nosen och springer i full karriär mot mig! Som tur är har jag ett tuggrep i fickan som jag sliiiiter upp när jag ser att hon tittar och vänder mot mig, och jäklar vad vi lekte med det sen:-)

Man kan nog säga att jag gjorde som Anna (Legos matte) sa att hon hade gjort med Lego för att han inte skulle dra på vilt; "Jag talade helt enkelt om hur olämpligt det är att göra det"*ha ha ha hi hi hi ho ho*. Så nu har jag också talat om det för Quiri, VARFÖR har jag inte gjort det tidigare??!! :-)

// så himlars glad!!

Kommentarer
Postat av: Malin & Laser

Ska jag också testa nästa gång då´rå... Fick tillbaks hoppet något efter prat med positiv KM. Och ännu mer nu när du också lyckats! Plötsligt händer det!

2009-07-27 @ 22:43:40
URL: http://malinkarlsson.bloggspace.se
Postat av: Anna o Legobiten

Tänk så enkelt det kan va!! eller?? Nejdå jag vet att det inte ÄR enkelt. Men ibland tror jag det behövs lite tryck och riktig allvar i det man säger så tar det bättre. Skönt i vilket fall att tösabiten vände!! :D

2009-07-31 @ 20:03:56
URL: http://www.ekhojden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0