.....lost that "loving feeling.....?

Jaaa..... för tillfället är det ngt fel med känslan i lydnaden. Har förmodligen haft det för bra ett tagt och nu börjar det stöka lite. Har haft grymt jobbiga trängningar på en grymt het Quiri denna veckan både tisdag och tordag i ridhuset. Funderar massor och fortsätter med det ngn natt till...;-)

Körde alla fall 2 skick uppför backe i Sunnerstagropen idag. 1 av dom uppför brant backe och 1 uppför den lite snällare pulkabacken.

Körde sedan ett kort pass lydnad med ff och apporteringar, fint grepp på apporten när jag slog lite på den idag!!! :-) Körde krypet o det var fint som det brukar men ska kolla lite på hur jag rör mig på videoklipp från igår, tror jag ska våga röra mig mer flytande frammåt o slippa det lite "ryckiga" krypet.  Mycket vill ha mer...:-) Tror jag behöver nya "input", faniskitbajskorvhelvetesjävlaskit vad jag skulle behöva det, och samma ord igen för att det inte är så enkelt med den saken som det skulle kunnat vara... *morr*

// MÅSTE hitta känslan igen....

Kommentarer
Postat av: Malin

haha... vilka fina ord du hittar på! Eller har du lärt dig på jobbet? ;) Vi ses i Knivsta imöra, nu är jag supertrött. Natti!!

2009-03-06 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0