LYDNAD I RIDHUSET IGEN

Äntligen en helt mysig Quiri igen. Till ridhuset på fredagkvällen och jag kände redan när jag kom in och skulle förbereda oss att ikväll är hon tillbaka, min "normala" Q, med massor av trevlig, glad energi men som inte formligen exploderar bara man tittar på henne (för det är så det känts sista veckan/veckorna...). Körde fria följet, värmde henne på ganska mycket högervolt, fin redan från start, rätt "hop-packad" från början med lagom intensitet.

Körde frammåtsändandet helt enligt modellen med ställande. Gick hur fint som helst många av sträckorna, fick tillfälle att korrigera på ett ställande och efter det ÄNNU finare med koll bakåt på mig, fin känsla!

Sedan filmades krypet och måste säga det känns bra! :-P Efter halten sista sträckan tyckte jag hon började tvära lite mot mig men korrigerade upp henne med en vänstersväng, hon svarar bra på det min fina lilla "Gurka". Satt hyfsat på skallet också, använder sitt-kommandot distinkt innan så hon förstår vad det är frågan om.

// så glad över att Q "är tillbaka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0