RIDHUSTRÄNING JAG HELST VARIT UTAN....

Tränade i ridhuset i tisdags igen. Jag mådde risigt och hade proppat mig full med både det ena pillret och andra. Allt kändes helpissigt, äcklig possition, jag tog mig knappt frammåt, pip och skrik och mycket irriterad matte som gjorde i princip ALLT fel... Men ett fint kryp gjorde vi och dessutom fick jag chansen att korrigera Q i ställandena under frammårsändandet. Tog korrigeringen mycket fint och gick strålande efter det så lite glad får man väl vara! Lägger INGET av detta dåliga pass på Quiri, jag var helt slut i huvet!!! *morr*.

Tilläggas kan att Q är tillbaka i sitt extremt heta tillstånd nu och dessutom hade jag inte tränat lydnad på typ 3 dagar, då blir det ju så här...

// nya tag idag, torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0