JOBBA PÅ EN LÖRDAG? JA FAKTISKT:-)

Idag har jag och Quiri jobbat! Tillbringade några härliga timmar i den underbart soliga trädgården på Solstigen (förskola, och mitt jobb). Quiri rantade runt och myste och plockade lite med barnens leksaker (ooopps...) och jag målade förrådet och lekstugan.

Har faktiskt påbörjat målandet redan i veckan, passat på då vi varit ute med barnen. Men det är klart, lite svårt är det ju att se till att barnen inte får färg på sig... Faktum är att en liten 2-årig guldklimp stod snällt på ngr meters avstånd och tittade på i tisdags. Plötsligt ser jag i ögonvrån hur han tappar balansen (knuff eller bara ändå? Vet inte..) och faller och tar emot sig RAKT NER I FÄRGHINKEN!!! =) Vit färg ända upp till armbågen...! Oj då. Så, tänkte det kunde passa att måla lite då dagis är stängt, dessutom kunde ju Q vara med och ha det riktigt mysigt samtidigt!

// nice

Kommentarer
Postat av: Malin & Laser

jasså, fick du det här infallet idag eller?? varför kom du inte förbi och kollade in oss på markanden för?! ;) Jag är nu helt slut och har sprängande huvudvärk. Ingen fest ikväll för min del... Vi ses imorgon!

2009-05-16 @ 19:45:44
URL: http://malinkarlsson.bloggspace.se
Postat av: Jag själv

Fick infallet efter att ha varit hos mamsen och pappsen och diskuterat finansiering av stamrenoveringen.... Inte på humör för marknad men PERFEKT för att måla och mysa, hoppas ni hade det bra! Ses i morgon, hoppas din huvudvärk släppt då, Ami stackarn har också det, kanske ngt som går??

2009-05-16 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0