Städdag KBK och smått o gott.

Blir nog bra det här

Cecilia in action!

Snyggingen Brisco!!

Hamburgare till lunch, Anders är hungrig:-)



Malin kom med på ett hörn också....:-)

Briscos husse Ludde in action

Ronny och Acke var också där och jobbade!Quiris kompis Hampus ska bo här ngr dagar!

Som man kanske förstår har vi haft fixar-dag på klubben i härligt soligt väder! Efteråt lade jag Quiri plats med Laser, en trevlig stund med mycket fina hundar. Tränade lite backa-övningar och metallapportering ,triggade genom att hålla fast Q och sparka bort apport, därefter 2 fiiina apporteringar! Tog stergen helt utan hjälp, huga, men det gick som smort. En gång så fuskades det med baken på slutet, lät den liksom glida ner på sidan av stegen då hon skulle ta godisar, gjorde ett "stanna" nästa gång på slutpinnarna, därefter fint ner.

Har nu varit på promenad med Q och Hampus som ska bo här till på tisdag. Snurrigt värre med koppelpromenad, i alla fall när de båda vill leka:-)

// skön helg!

Kommentarer
Postat av: Malin & Laser

Fina bilder ;) Jag sällskapar gärna med dig på klubben imorgon mellan jobbet och mötet. Plats och en budföring skulle jag gärna vilja ha hjälp med. Spåret är under kontroll. Lydnaden lite si sådär. Plats, borde funka men vill gärna lägga en till. Budföringen känns som ett stort frågetecken!! Jag känner mig lite nervös tror jag :S Kanske för att det luktar uppflytt på riktigt nu..!

2009-05-18 @ 22:16:24
URL: http://malinkarlsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0