STEGEN IDAG:-p

Efter fint och roligt upplet for vi till Risberga på skotträning. Fast Q satt i bilen och jag agetade skytt. Behöver nog inte träna detta...

Till klubben för platsliggning med Laser o Robin, idag fick vi "valuta" för tiden vi lade ner, både Robin och Laser hade lite små-fuffens för sig, blir bra det där snart:-P

Tog Quiri till lilla stegen och körde henne på den med godis, nemas problemas. s
Sedan en gång utan godis, endast i start och slut (för att undvika fusk och miss av pinnar). Sedan tyckte jag det var dax att åtminstone gå ner och kolla in den läskiga stooooora stegen (i mina ögon altså...), bara för att vänja mig vid tanken att det är den vi ska ta oss över på tävling i augusti.

Men vad sjutton, Malin och Ami var med som moraliskt stöd, bara att köra! Godis i början och slut, kortare andningsövning för matte och kort peppning om att inte gå för nära Q och stressa henne. Så upp och poff!, gick ju som en dans!!! :-) Störtsäker Gurka!

Bara att köra, ska ha godis här och där för att hålla nere tempot, men inte på hela då jag tror hon tappar lite fokus då.

// hämningarna har släppt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0