SJUKDOM OCH STILTJE PÅ TRÄNINGEN....

Jag ligger för tillfället mest nerbäddad framför tv:n sovandes. Feber, huvudvärk, hosta, lite astma och snorig.

Hundarna har hittills varit beundransvärda, de sympati-vilar med mig. Har varit krasslig ett bra tag men inte velat erkänna det så nu ska jag verkligen bli FRISK innan jag kör i 190 igen!

Annars är det mörker, LERA, regn och tråk..... Hoppas på att bli riktigt kry snart, blir stressad av detta. Men än så länge är jag så pass dålig så det är rätt ok att inte göra ngt, men har svårt att inte ligga och ha dåligt samvete, är ju lite sjukt det också kanske.... :-)

Sänder några tankar till Sara som jag förstått det har fått tagit bort ena sin Riesenhanne idag. Haft korsbandsskada som givit komplikationer. Kan och vill knappt förstå hur det känns för henne nu :-(

// värdelöst detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0