LYDNAD PÅ KBK (IGEN:-)

Igår for vi till klubben en sväng igen.

Körde igenom Elitprogrammet med Q och hon känns fiiin! Jessica kikade lite på skallet och som jag trodde lättar hon lite ibak men efter ett SITT så var det avhjälpt, får ha koll på detta.

Mischa gjorde jag samma sak med som dagen innan och hon är så otroligt lättlärd! :-) Och följsam dessutom. Och redan så är hon på apporten som en liten piraya, he he he... Men har lättare för att leka med trasan och samarbeta med mig, apporten gå hon gärna iväg med men det löser vi nog snart när hon märker att vi kan kampa med den med. Men den är ju hårdare och större och det känns att hon kanske är lite öm i munnen så trasan känns nog bättre att leka med för tillfället så jobbar mest med den. Hade henne att följa vid sidan och belönar med trasan, funkar fint. Tränade också ligg och det har vi nog fint om ett litet tag. På det hela taget utrmysigt att ta ut henne på planen, oxå igår var det massor med störning men behövde aldrig ens ta i linan, MYS-Mischa!!! Fast hon är en liten Piss-unge emellanåt oxå... ;-)

Idag är matte helt slut, inte ok i magen eller kroppen över huvud taget så körde ner till klubban och promenerade en stund på fälten, en i taget lös. Sista biten båda lösa tillsammans och Mischa sprang och högg i Quiris leksak men släpper bara jag helt lugnt säger nej, coolt va!!??

(Lite orolig över M ändå. Är ngt röd i nederkant av ögonen och får klegg i ögonvrårna dagligen. Dessutom vet jag efter synbevis att hon varit full av mask och hon är mager tycker jag. Väntar ngn vecka till och ser om hon lägger på sig och avvaktar med ögonen lite till men kanske hon har ngt knas som behöver medicin?? Dessutom ska jag efter inrådan från Mattias avmaska en gång till med annat medel om ngr veckor.)

// trött men sååå nöjd med mina tjejor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0