MINISEMESTER PÅ GOTLAND!

Ja nu är det inget skrivet på länge men vi har faktiskt inte legat på latsidan! Har varit på Gotland för diverse aktiviteter, bl a kollat på "puppisar" ;-) , spårat och kört uppletande och så klart, BAAAADAT!!! Här kommer lite sjysta bilder så syns det nog att vi hade det bra! (Quiri hade nog ngr av sina bästa dagar i sitt liv, med 2 grabbkompisar och MASSOR av bad...)

Härlig långpromenad vid stranden.



Quiri och super-sjysta kompisen Nicko, ett radarpar:-)

Pinne kanske!!??!



Ja värre kan man ha det...

Snygga ihop alla tre.

Quiri tycker att mallen måste läxas upp lite :-)

Fina fina Quiri, mitt hjärta....

Vid Blå Lagunen, helt otroligt vackert!

Mycket bad blev det...

Ser ut som utomlands, och fatta att det är i slutet av september!!!

Tvingade till vila.

Häääärligt




För övrigt är Q superhet för tillfället så kör lite lydnad varje dag. Idag var det fjärde dagen i rad jag kört lite fritt följ då vi knappt tog oss frammåt i onsdag, men nu börjar det lossna!!

I veckan som kommer flyttar jag och Q till hus i Ledinge, återkommer om hur vi trivs där :-)

// fullt ös medvetslös hos oss nu :-)

Kommentarer
Postat av: Sussie

ÅÅÅååå vad härligt ni har haft!

Det mysigt ut, själv har jag aldrig varit på Gotland.

Puppisar??? Ska du skaffa en?

Ha det så gott

Kram Susssie med flock

2009-10-01 @ 12:29:19
URL: http://www.svindra.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0