ÅRETS FÖRSTA (SKOGS) SPÅR!

Äntligen!!!!!

Lade ett spår till Quiri i skogen vid verkstan här brevid mig. Mischa fick också ett lite kortare med godis i men med mellanrum vissa metrar. Quiri hade vanliga apporter och Mischa en snusdosa på slutet.

Quiri tog upptaget godkänt. Spårade på fint tycker jag i rätt hyfsat tempo, behövde inte bli släpad....
Var överlycklig över apporterna! Vi lekte lite med dom och så lite godis.  Tycker hon spårade som hon brukar, skööööönt!

Mischa gjorde sitt spår bra också men försökte snurra av vid ett tillfälle, undra om det var där det inte låg godis? Hur som helst tar hon inte på lång väg alla godisar alla fall. Lade sig lugnt (efter kommando) vid dosan och smaskade i sig:-) Ville promt fortsätta spåret där jag hade knatat vidare. Är ganska så säker på att hon ärvt spårmanin efter farmor, måste bara bestämma mih HELT hur jag ska göra med spåret nu, ska jag vara blint noga med att hon går i kärnan och lägga godis eller ska jag låta henne "lära sig själv" lite mer? Vill göra det första men det är ju så joooobbigt med dessa gottespår och hon tar dom ju inte alla fall!? Kanske måste ha godare godis? Ska ta mig en rejäl funderare på detta och bestämma mig.

// Spår e kul:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0