HÄRLIGT!

Idag ingen träning men så nöjd med mina flickor!

Har styrelsemöte i kväll så hinner inte träna men en lång promenad på 1 timme och 15 minuter blev det.

Först fick de rasta lite flängandes i kopplen sedan har de gått fint brevid/bakom hela tiden! Både på grusväg, råterräng, cross-spår och kalhyggen. Kom på efter ett tag att det skulle vara skönt att ha händerna fria så lade kopplen bakom nacken och knöt runt magen, kunde knappt tro att det var jag som var ute med MINA tjejer och hade det så lätt :-) Inga utbrott eller arga tendenser från matte behövdes heller, bara ngn påminnelse då och då. Mötte också grannan med sina 2 hundar varav en 6 månaders skäller och hotar när de går förbi och den större triggar och vill absolut umgås med mina flickor, men de satt snällt lite snett bakom mig och väntade på fortsatt promenad, bakom mig....:-)

Nu ska vi iväg på möte på jobbet, blir nog inte så länge, men trist, budgetgenomgång, och det ser inte kul ut...

// hoppas på att det är läge för lydnad i morgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halloj!



Bra där! alltid skönt med hundar som går bakom...ibland vill man liksom inte se dom, haha ;-)



Har du hört ngt angående Mh:t? Har hört att dom fått in många anmälnngar...



Ha en bra kväll!



/Johanna

2010-08-21 @ 19:38:44
URL: http://samiq.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0