INTE NÅGOT LYDNADSPASS!! (eller en gång är ingen gång...)

Var ner på KBK idag för att träffa Jessica som var på besök från södern:-) Jättekul att träffas igen, kändes som hon inte flyttat...:-)

Var agilitytävlingar så MASSOR av folk! Så tänkte INTE:

Bra att träna lydnad med störning.

Tränade INTE lydnad alls och det gick INTE dåligt då alls förstås eftersom jag INTE tränade någon lydnad!

Eller kanske ska uttrycka mig så här; en gång är ingen gång....

På fredag ska jag alla fall träna lydnad hade jag tänkt och kommer att vara sjukt fokuserad och ha en riktigt bra plan för bägge hundarna.

//hörs mera senare:-)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag var inte heller där och såg nånting och jag tog definitivt inte ut Ina och gjorde nånting heller..

Vilken skön kväll jag haft i soffan! ;-)

2010-08-18 @ 22:06:25
URL: http://www.riesens.zoomin.se
Postat av: Jessica

Åååh det var så kul att komma på besök och det kändes inte alls som om jag varit borta :-)

Ni är ju alla så härliga...

Det hade varit skitkul om ni kunde kommit på besök i södern. Bostad finns ju och gott om spårmarker :-)

2010-08-30 @ 22:40:40
URL: http://www.pixilixi.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0