LIVET PÅ LANDET

Helgen var bokad för målning och kräftskiva ute vid stugan.

Här är Björn i jobbartagen.



Även bror Jonas jobbade på.



Även inne skulle det målas, Vickan är en fena på det!



Här är jag, i min rätta outfit, TRIVS!:-)



Vickan och Quiri tar välförtjänt rast.



Pappa agerade arbetsledare och såg till att vi hade vad vi skulle.



Leon jobbade också en bit över marken.



Mischa larvade mest runt på Mischas vis...:-)



No comments. Bror :-)



Älskade mamma!



Hund-Leon som måste ta det lugnt med stygn på magen.



Sen var det dax för bad! Mischa plöjer genom vattnet!



YIIIHAAAA! Här kommer Quiri, laddad för bad!





Bror och härliga Viktoria.



Jag och älskade Hanna (storesyster)



Mischa fortsatte larva runt på Mischa-vis även på kvällen :-)



Kvällen avslutas med lite mongo-övningar! :-P



På söndagkvällen åkte jag och hundarna för uppletandeträning hos Sara, fick till det riktigt bra!

Supernöjd med helgen, TACK älskade familj för att ni är det bästa som finns!!

// skön helg


Kommentarer
Postat av: Bror

Hahaha. Roligt men ack så töntiga texter... Syster Jenny! ;-)

2010-08-23 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0