ÅTERTRÄFF MED CAMILA!

Igår träffade vi Camilla igen som uppföljning på Marmalägret. Det var Jessica, Annika och jag. Fick ytterligare tips på hur jag ska gå vidare med fria följet för att kunna väga upp kontaktövningarna. Mischa får "fånga upp" mig i rörelse då jag bara går runt på planen, inga kommandon! Men beröm då hon kommit upp och gärna en JACKPOT efter ngr steg med kontakt:-) Här kan jag lägga lite mer tryck i kontaktbiten utan att oroa mig för mycket för positionen, är ju inte under kommando. Så dessa övningar och kontaktövningar med länkning i starterna ska vi försöka få till nu, MISSION POSSIBLY i hope......;-)

Vi pratade också en del om stadga, dax att lägga in lite svårigheter nu på Mischa:-)

Så nu behöver jag inte fundera över upplägget på träningarna (som om jag gjort det??:-) bara att köra på. Ska också börja träna framförgåendet lite mer har jag tänkt, kul om vi kan få till ett snyggt sådant till appellen!

För övrigt sliter jag häcken av mig med vardagsbiten, jobbigt... Men måste få till detta.

//ordning och reda:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0