ÄLSKADE LILLA MISCHA 1 ÅR IDAG!

Idag blir min lilla skitunge Piss-Mischa 1 år, svårt att fatta. Lägg då till att jag faktiskt bara har haft henne sedan hon var 4 mån drygt, känns som jag missat MASSOR med tid att få av hennes liv.....
Men nu är hon i alla fall stora tjejen. Vi tränar på med både spår och lydnad, mycket platsliggning ;-) och det rullar på. Är lite dålig på bloggandet känner jag, ska skärpa till mig!

Dagen till ära så åkte Mischas "eld-flames" av.....! Liiite sorgligt men blev nog rätt bra, ser lite mognare ut! Klippte med vanlig sax, ska låna Maries efileringssax och fixa till med sen (heter det så?).

En 1-årsbild UTAN håret bakom öronen!





Idag bokade Annika (som har Boogie) tid för bägge tjejorna för röntgen hos Audell. Fanns inget i juni, sedan sommarstängt juli-augusti så det blir den 7 september vi får våran dom.... Gör inte så mycket att hon hinner växa på sig tror jag, om det nu spelar någon som helst roll, vad vet jag!

ETT RUNGANDE GRATTIS TILL ALLA SYSKON ÅKERBLOMMANS D-KULL!!!

//återkommer:-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis på födelsdagen från Boggie & Annica.



Väldigt annorlunda utseende utan tofsar...



Ha de, vi ses!

2010-05-27 @ 09:45:18
URL: http://www.rambowsboggie.blogspot.com
Postat av: Sussie

Va fin hon är och grattis på ett års dagen.

Sussie och Svinto

2010-05-28 @ 12:10:25
URL: http://www.svindra.webs.com
Postat av: Theresé, Lara o Dee

Grattis lilla Mischa!



Hehe ja hon såg mer vuxen ut när de ballaste eldflames åkte av. =) Sötgumman

2010-05-29 @ 09:28:28
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0