FULL FART I STUGAN

Har varit i stugan i helgen och där har vi haft kul i snön. På lördagen fick Mischa dra spark, Hanna har en racerspark med bra medar som inte skär igenom. Mischa är fortfarande lite försiktig med att lägga sig i selen och ta i och skuttar då och då vid sidan av men tycker det är roligt! Quiri kopplade jag framför pulkan och lade i lite vikt och gissa om hon var mallig. Mesta delen av turen så travade hon på i bra takt  och jämt tempo före mig och så väntade hon in mig en bit fram, helt ok tyckte jag så länge hon inte stressade utan drog fint. Var mycket försiktig med vikten och drog inte så långt, hon är ju trots allt snart 9 år och inte toppmusklad, har ju vuntern på oss...

På söndagen fick bägge varsin tur med sparken och shit vad kul det e med Quiri som verkligen börjar fatta grejjen!!! Lite bökig i början innan vi är igång, men sen så! Lägger sig i gallopp ocj tar i på kommando, när jag smackar. Har ju använt det ljudet alltid när vi cyklar och jag vill hon ska slå över i galopp och det funkar nu med. Mischa fick också en sparktur och sedan en massa bus i snön. Jag FATTAR inte var hon får sin energi ifrån, hon e fan som Duracell, finns inget stopp förrän jag säger ifrån att nu får det vara nog!!!

Lite bilder, först 2 st på olika pinnar mina tjejor väljer...:-)





Sedan en stolt Q framför pulkan!



Ååååå hej!





Nu har vi tagit hem pulkan hit så vi har något att göra när det är mycket snö:-)

//härligt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va härligt det ser ut!! Synd att jag inte kunde vara med men vi får ta det i jul kanske.

Kram på er alla tre:-)

Hanna

2010-11-30 @ 16:14:10
Postat av: Theresé

Mysigt=)

2010-12-01 @ 09:12:34
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0