NY DAG, NYA TAG!

Efter gårdagens kraftiga dipp så är det nya tag och fortsätta på inslagna spår:-)

Hade ett långt samtal med Sara i går kväll, TACK SARA, att du orkar lyssna på alla funderingar och deppigheter! Behövde få vräka ur mig och få höra att jag alla fall tänker rätt nu, behöver det för att orka genomdriva detta med lite mer lugn, harmoni och ordning och reda. Ska bara fixa detta!

Idag blev det 1 timmes koppelpromenad, hade tänkt köra lydnad men misstänker att apellplanen är som snor idag så vi stod över. Lyckades att ha det hyfsat trevligt under promenaden, men det är FAN vad man måste ha tummen i ögat på de små damerna:-) Det är detta jag tycker är trist, men ska se det lite mer långsiktigt för att få det lite mer trevligt och harmoniskt, även för matten... Man e ju inte purung längre, även min kropp ska ju orka med 60 kilo i kopplen:-)

Nu ska vi träna kryp på mattan i vardagsrummet!

I morgon ska jag lämna Quiri hos veterinären på morgonen, sjukt jobbigt, kommer nog gråta:-S Där ska hon ta bort sina onda knölar på ena baktassen. Har ingen aning om mycket konvalecent hon blir efter detta?? Det enda jag hoppas på är att det blir minusgrader! Blir katastrof med bandagerad hund om det ska slaska, hur ska det gå då???

// Nu: "kryyyyp":-)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Jenny!

Hoppas allt e bra, trots allt.

Jag är helt övertygad om att du kommer reda ut de problem du har med hunden/hundarna. Du är duktig och ambitiös så det e klart du fixar det!

Men jag vet hur det känns, har känt mig hyfsat förtvivlad med Boggie stundvis... Vågar man bara ropa på hjälp och tar till sig hjälpen så tror jag att man klarar det mesta...

2010-11-11 @ 14:45:16
Postat av: Sussie

Vad har Q fått för knölar i tassen?

Gick operationen bra?

Hoppas det blir bra och du, dina "problem" vet jag att du fixar för du är så duktig på att träna hund - men jag vet att hundar är duktigat på att trissa varandra oxå.

kram

2010-11-13 @ 11:54:25
URL: http://svindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0