EN LITEN BILD PÅ EN HÄRLIG TJEJ!



OCH EN BILD PÅ EN TILL HÄRLIG TJEJ! VAD JAG HAR TUR SOM HAR 2 SÅ HÄRLIGA BRUTTOR:-)



För övrigt tränas det platsliggning för fulla muggar.
Tränade för Sandra Jansson i måndags och fick en del tips angående detta och lite andra saker, bara att jobba på!

Spårar gör vi också en hel del, både Mischa och Quiri. Det är liksom det enda Q får göra ngr dagar till då jag är orolig att det var en sträckning hon fick i bakbenet när hon gjorde sitt IDIOT-hopp.... Men får vara glad att det gick så bra som det gjorde. Snart är hon också igång igen!

Ikväll har jag varit på Barn-olycksfall-kurs, skrämmande och så otroligt nyttigt och nödvändigt.

Men i morgon blir det lydnad och kanske spår. Något jag vet säkert är att vi ska träna platsliggning alla fall, hur kul e det!!?? :-)

// suss gott alla

Kommentarer
Postat av: Sussie

Dom är så vackra!

2010-09-30 @ 12:51:00
URL: http://svindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0