JA VAD SKA MAN SÄGA.......

JO! Först och främst GRATTIS till Malin och Laser och Sara och Qubus som idag blev uppflyttade till högre klass sök!!! GRATTIS!! Sara med en förstaplats och Malin knep andraplatsen, grymt kul!

Själv har jag tränat och det är där jag undrar vad jag ska säga....

Började med ett spår till Mischa på fältet vid klubben som jag faktiskt är mycket nöjd med. Första vinkeln klockren, bar sug i linan också. Riktigt nöjd på sätt o vis med vinkel nr 2 också, gick över den men blev lagon intensiv på att hitta sitt spår igen och det var ju det jag ville se! :-) Fin på apporterna. Nöjd matte.

Sedan lydnad. Plats med Mischa och Ninja. Ligger bra men kom med upp när jag lämnade henne på 2 av läggningarna, ligger sedan fint.

Övrig lydnad bra, speciellt apporteringarna! Tränade även ingångar till fot frammifrån, funkar bra, måste bara finslipa att hon faktiskt alltid sätter sig ordentligt rakt.

Blir lite flack ibland på hoppet men hade jättefina sättanden idag.

Quiri fick en 2:an-kommendering av Sandra. Lite loj hund idag? (tyckte så även igår då vi var på besök hos en kompis?)

Genomförde alla moment hyfsat, bra på rutan och hade belöning hos TL på fjärren, lyckat! :-)

Sedan uppletande vid Statoil. Quiri jobbade fin-fint.

Men vad ska jag säga....... Raderar bort att jag tränat BUDFÖRING och UPPLETANDE med MIscha idag. JAG HAR INTE TRÄNAT DET:-) Så jäkla misslyckat så jag ska glömma det, helt kocko hund, är i höglöp så skyller på det, alla fall i uppletet. I budföringen kom Mischas normala svårigheter fram EXTREMT mycket idag, förmodligen p g a löpet.

Mer träning i morgon!

// bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0