HANKAR OSS FRAM.

Fick som tur var dundermedicin utskriven idag mot hostan men rösten låter väl så där.... Kanske bara sexigt?? ;-)

Jobbar trots "sjukan", är ju på benen så svårt att stanna hemma då tycker jag även om det är rätt jobbigt med alla hostattacker och snoret.

Idag tog jag mig till Knivsta med doggsen. Gick på ett hygge med bägge tjejorna, lyfta på benen är nyttigt;-) Mischa tänkte jag kunde behöva träna lite benkontroll och ta sig över besvärliga stockar och ris, öva sig på att sätta fötterna rätt. Men inte hon inte, hon valde att HOPPA i nästan alla lägen, hur lååååångt det än var, smidig som en jag vet inte vad!

Tränade sedan lydnad med Mischa, parkeringen på klubben var riktigt fin, ingen is att tala om nästan och till o med torrt på stora ställen. Planerna lär det dröja innan vi kan använda.

Körde fritt följ, lägganden och frammåtsändandet. Idag (2:a gången) när jag körde frammåtsändandet fanns ingen tvekan att "frammåt" betydde du får bränna iväg till din lilla Dutt! :-) Körde mycket kontroll och kontakt i fria följet innan hon fick gå iväg, tror det är det som jag ska lägga mest fokus på just nu, gick kringelikrokigt tills hon var med helt och försökte vara riktigt noga med kontakten och lugnet innan hon fick kommandot, blir nog bra det där. Ingen risk att hon glömt var/att det låg en dutt utlagd trots långa transporter emmellan utläggandet och sändandet, Mischa har ordning på sina saker;-)

Tränar vidare på läggandena, hon kändes rätt cool idag måste jag säga, kul!

Sedan lade jag ett minispår till Mischa, hade ont om köttbullar så blev bara ett. Tuffar på, inget att orda om i detta skede, lär ta tid detta.

Quiri fick ett litet godisspår på parkeringen också. På grus, lera, vatten, gott, gott tyckte hon!:-)

// *host, host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0