TORSDAGSAKTIVITETER

Igår lovade jag mig själv och Quiri att vi skulle ta en lååång promenad tillsammans utan att ha bråttom hem till Mischa och ha dåligt samvete.

Så:
Efter en riktigt bra dag på jobbet så tog jag och Quiri oss upp på en timmes promenad i "Ko-skogen". Härligt soligt väder och LJUST ute, fasen vad enkelt det är nu med träning och motionering av hundarna. Timmarna med ljus räcker ju till och orken återkommer. Både jag och fröken Q njöt, vi låtsades att inte Mischa fanns;-)

Efter det så var det så klart lilla Mischis tur. Vi värmde upp och rastade lite och sedan bar det av på cykel, hon gillar det verkligen mycket och är riktigt trevlig att cykla med (inte som farmor....). Längde sträckan lite idag, cyklade till Klockarbacken. Ökar väldigt lite i taget, vill vara rädd om den lilla kroppen eftersom hon inte har vett att vara rädd om den själv!

Lite missnöjd med att M inte fick ngt godisspår idag, men ljuset och orken räckte inte riktigt, dessutom blev man lite kall efter cykelturen, våren har mattats av lite några dagar nu.

//Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jonas Köhler

Låter sweeeeet ;o)

2011-03-27 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0